Használt ruha vállalkozás

Online használt ruha vállalkozás – Negyedik rész – Értékesítés az interneten

(A cikk “Kiss László – Online használtruha vállalkozás indítása és működtetése” című e-book alapján készült a szerző engedélyével. – A teljes mű elérhető itt – https://hasznaltruha-sikerkonyv.hu/sct/0/) 1. Csatlakozz egy már meglévő értékesítési csoporthoz

Az értékesítés legolcsóbb változata az, ha csatlakozol egy Facebook értékesítési oldalhoz és az értékesítésre szánt ruhákat ott posztolod. Nagyon sok ilyet találsz. Ha beírsz a Facebook keresőjébe olyan címszavakat, hogy : bolt, turi, estélyi ruha, vagy akármi ami eszedbe jut sorra bukkannak fel a különböző értékesítési csoportok, amelyekhez általában csatlakozni is lehet. A teljesség igénye nélkül néhányat meg is említek:

    • Boltkórosok, add el – vedd meg 20.000 tag,
    • Turkáló – 11.000 tag,
    • Kerekded Formák Turkálója XL-5XL – 9.000 tag.

Érdemes a környezetünkben is megtalálni azokat, akik már elkezdték a csoport építést, erre a legjobb ha a közeledben lévő helységeket vagy megyéket, tájegységeket írod be a keresőbe. Ez például egy remek értékesítési lehetőség azoknak, akiknek fizikai boltjuk van, mert így új vevőket tudnak szerezni, nagyobb körben tudnak értékesíteni. Ilyenek például a:

    • Nyíregyházi Túrkáló – 19.000 taggal, vagy a
    • Miskolci túrkáló – 15.000 taggal,
    • Adokveszek Baba Mama országos – 38.000 tag,
    • stb.

ezekre a helyekre feltöltheted a ruháidat és a csoportok tagjainak lehetőséget adsz, hogy vásárolhassanak tőled.

2. Hozz létre saját értékesítési Facebook oldalt

Te magad is létrehozhatsz értékesítési oldalt, amelynek a galériájába feltöltheted az eladó ruháidat. A saját vásárlói oldal létrehozására is találunk példákat.

Nagyon jó példa erre az „Évi Web Turkálója”, amely a 2016 májusi indulása óta több mint 1900 tagot számlál és bizony a ruhák sokszor 3000 Ft körüli áron is mozognak. Érdekes lehet, sőt fontos, amit és ahogyan Éva leírt a bemutatkozásában nagyon korrekten és frappánsan, érdemes átolvasni és tanulmányozni azt. Bizony igen szépek a nála kapható ruhák.

Ezeknek a csoportoknak a legnagyobb előnye, hogy a feltöltött ruha képek, mint egy webáruházban visszakereshetők, átnézhetők, és ha nem keltek el hónapokkal később is lehet válogatni közöttük.

3. Vatera – Jófogás – E-bay

Egy kicsit bonyolultabb és drágább módja a vevőszerzésnek, ha a ruháidat kiteszed a Vaterára vagy a Jófogás.hu-ra. Egyesek ha valamilyen különleges dologra akadnak, még az e-bay-t is előszeretettel használják (www.e-bay.de – német, www.e-bay.com – amerikai, www.e-bay.co.uk – angliai).

Nagyon fontos, hogy ha érdeklődő van, akkor arra a lehető leghamarabb, akár azonnal reagáljunk, senki sem szeret olyanokkal kapcsolatba kerülni, hogy átlagos válaszadási idő két nap.

Vagyis légy bekapcsolva mindig!

A következő cikkben arról fogok írni, hogy hogyan tudod az online vállalkozásodat fejleszteni, bővíteni, egyedivé tenni speciális termékkörökkel.

Aranyosi Réka

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!